Povodom obilјežavanja 47 godina od osnivanja Ekonomskog fakulteta u Brčkom Univerziteta u Istočnom Sarajevu, 7. novembra, održana je svečana akademija i dodjela diploma za 30 diplomiranih studenata prvog i drugog ciklusa studija.
Dekan Ekonomskog fakulteta u Brčkom prof- dr Srđan Lalić rekao je da je velika čast promovisati još jednu generaciju diplomiranih studenata koja je na pragu poslovnog svijeta i da je potrebno stvoriti sistem koji će uskladiti tržište rada sa obrazovanjem.
Gradonačelnik Brčko distrikta BiH prim. dr Zijad Nišić izjavio je da je ovo značajan trenutak za Brčko distrikt i da je Ekonomski fakultet Brčko respektabilna ustanova i da je primarni zadatak i obaveza institucija u Distriktu da budu na usluzi mladim lјudima.
Prodekan za nastavu i studentska pitanja Ekonomskog fakulteta Brčko prof. dr Lejla Terzić istakla je da je ovaj fakultet posvećen unapređenju kvaliteta obrazovnog sistema u kontekstu međunarodne prepoznatlјivosti i da su vrijednosti koje vode Ekonomski fakultet Brčko u ostvarenju strateških cilјeva visok kvalitet nastavnog procesa, akademska izvrsnost i odgovornost prema različitim segmentima društvene zajednice.
Diplomirani ekonomista Anis Trumić, koji je proglašen za studenta generacije, rekao je da svojim stečenim znanjem želi doprinijeti razvoju lokalne zajednice, te izrazio nadu da će rad i trud studenata biti prepoznat u društvu.
Održan naučni skup na Ekonomskom fakultetu Brčko
Na Ekonomskom fakultetu Brčko 6. i 7. novembra održana je Deveta međunarodna konferencija „Perspektive partnerstva vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja“ s cilјem unapređenja privrednog razvoja distrikta Brčko.
Dekan Ekonomskog fakulteta Brčko prof. dr Srđan Lalić rekao je da se nada da će rad na ovoj konferenciji uticati na uvođenje programa dualnog obrazovanja i studije kratkih ciklusa u obrazovni sistem distrikta.
Vanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Subotici Nemanja Berber naveo je da dualno obrazovanje podrazumijeva aktivno uklјučivanje privrede u visoko obrazovanje, odnosno praktičan rad studenata.
“Oni studiraju uz rad i na taj način poslodavac već može da uvidi kakve su kompetencije koje se stiču”, pojasnio je profesor Berber, napomenuvši da se u BiH, s cilјem unapređenja visokog obrazovanje, sprovode “Erazmus” projekti “Partiš” i “Dual sci” u skladu sa odlukama Evropske komisije.