Politika kvaliteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu predstavlja osnovu za projektovanje postupaka razvoja svih procesa rada na Univerzitetu, a u skladu sa entitetskim / nacionalnim propisima i principima bolonjske deklaracije.
U sprovođenju Politike kvaliteta Univerzitet ostvaruje saradnju sa studentima i korisnicima rezultata nastavnog,naučnog, umjetničkog i stručnog rada Univerziteta, kao i sa visokoškolskim ustanovama i institucijama u zemlji i inostranstvu.
Ispunjavajući zahtjeve korisnika u procesima obrazovanja, istraživanja i uspješne primjene naučnih i umjetničkih dostignuća u procesima i metodama rada i poslovanja, svrha Univerziteta jeste da obezbjedi povjerenje i zadovoljstvo korisnika kvalitetom svojih usluga.
Univerzitet teži da se razvije u modernu evropsku visokoškolsku instituciju prepoznatljivu po svojim nastavnim, naučnim i stručnim dostignućima svršenih studenata i da se kao ravnopravni partner uključi u evropske obrazovne i istraživačke tokove.
Univerzitet sprovodi nastavni i naučno istraživački i umjetnički proces stalnim inoviranjem nastavnih sadržaja i primjenu savremenih metoda i tehnika u obrazovanju i naučno istraživačkom i umjetničkom radu, na način kompatibilan sa trendovima obrazovanja u Evropi i svijetu, u skladu sa zahtjevima korisnika visokog obrazovanja uz stalno unapređenje kvaliteta svojih procesa i usluga.
Univerzitet gradi svoj nastavni, naučnoistraživački, umjetnički razvoj i uspjeh ostvarivanjem svojih osnovnih operativnih ciljeva:
- povećanje nivoa kvaliteta studijskih programa, nastavnih planova i programa,
- povećanje broja studenata i povećanje interesovanja za studije na Univerzitetu,
- unapređenje znanja i kompetencija nastavnog i nenastavnog osoblja,
- optimalno korišćenje materijalnih i ljudskih resursa,
- unapređenje kvaliteta naučno istraživačkih i umjetničkih aktivnosti,
- unapređenje kvaliteta bibliotekarskih i informacionih resursa,
- unapređenje kvaliteta uslova rada, prostora i opreme,
- unapređenje kvaliteta postojeće i izrada nove dokumentacije,
- jačanje uloge zaposlenih i studenata u samovrednovanju i ocjeni kvaliteta,
- povećanje nivoa kvaliteta procesa upravljanja.
Organi upravljanja Univerziteta obezbjeđuju razumijevanje, primjenu i održavanje ove politike kvaliteta na svim organizacionim nivoima na Univerzitetu. Pravo i obaveza svih zaposlenih na Univerzitetu i organizacionim jedinicama u okviru Univerziteta, je da sprovode Politiku kvaliteta, unapređuju kvalitet i da svojim radom doprinose naučnom i stručnom ugledu Univerziteta.
Zaposleni i studenti odgovorno sprovode Politiku kvaliteta i daju prijedloge za dalje unapređenje kvaliteta.
Prilozi: